Mūsų mėgstamiausios 2018 metų sporto prekių reklaminės kampanijos

Atsigręžę atgal peržiūrėkite įdomiausias 2018 metų sporto prekių reklamines kampanijas.

„Nike“ – „Dream Crazy“

Viena prieštaringiausių metų kampanijų, „Nike“ „Dream Crazy“ neabejotinai sulaukė labai daug dėmesio. Reklama įkvepia žmones svajoti ir siekti. Stebint reklamą išties juntama galia ir stiprybė. Peržvelgiami įvairūs iššūkiai, kuriuos turi įveikti sportininkai ir sportininkės, todėl ši reklama apjungia didžiąją auditorijos dalį. Nors kampanija sulaukė ir nemažai prieštaringų vertinimų, mes manome, kad tai buvo labai sėkmingas projektas, o skirtingus auditorijos atstovus suvienijo sportas.

P&G „Thank you Mom“

Pasiimkite nosinaitę ir pasiruoškite. Ši kampanija skirta Olimpinėms žiemos žaidynėms. P&G išleido šį jautrų vaizdo klipą ir dėkoja mamoms, kurios padeda savo vaikams pasiekti svajones ir įkvepia padaryti tai, kas atrodė neįmanoma. Labai stipri, motyvuojanti kampanija. Nors neturėtume pamiršti padėkoti ir tėčiams!

„Adidas“ –  „Gabriel Jesus World Cup“

Kita įkvepianti kampanija, šį kartą „adidas“ pristato Brazilijos futbolininko Gabriel Jesus kelionę. Gabriel pasiekė savo gyvenimo svajonę ir žaidžia futbolą už Braziliją. Vaizdo klipe vaizduojamas ir futbolininko gimtasis miestelis. Reklama skatina vaikus patikėti, kad viskas yra įmanoma; matydami Gabriel pavyzdį, jie skatinami siekti savo svajonės.

„BT Sport“ – „Garden Drop“

Nesivaikydami tradicinės reklamos, „BT Sport“ sukūrė kitokią kampaniją. Esame tikri, kad ne tik mes ignoruojame skrajutes, kurias randame pašto dėžutėje. „BT Sport“ tai supranta ir pasamdė Cardiff miesto Junior Hoilett, kuris viso miesto gyventojų sodeliuose „įspardė“ „BT Sport“ prekiniu ženklu pažymėtus futbolo kamuolius. Tai labai išskirtinė idėja reklamuoti savo paslaugas mieste, kuris dievina futbolą.

„Specialized“ – „The Uncomfortable Subjects“

„Specialized“ sulaužo visus tabu ir šiame prieštaringame vaizdo klipe kalba apie anatominius, moterims dviratininkėms būdingus skausmus. Mums labai patiko ši 4 minučių trukmės atviro pokalbio forma pateikta reklama. Mes nekantraujame pamatyti, ką naujo į sporto pasaulio rinkodarą atneš 2019 metai.