Vikrių kojų lavinimas

Patarimai

„Atletai turi suprasti pagrindinę vikrumo sąvoką: norėdamas judėti į kairę, atletas turi atsispirti dešine koja“. Vikrumas yra gebėjimas keisti Jūsų kūno padėtį, o sportuojant tą darote labai greitai. Prieš pradėdami lavinti vikrias kojas, turite turėti stiprų kūną. Po tinkamų priemonių gerai būsenai išlaikyti seka daug treniruočių, kurios apsunkins Jūsų judesius į priekį, atgal ir į šoną.

Vikrumo treniruotės apima kūno mokymą reaguoti į greitą pradžią (pagreitį), greitą sustojimą (lėtėjimą) ir greitą sustojimą prieš pradžią (pakartotinį pagreitį). Kai į Jus artėja priešingos komandos žaidėjas futbolo žaidime arba Jūs ketinate atmušti kamuoliuką raketbolo žaidime, turite pasinaudoti savo vikrumu. Norint sėkmingai tai padaryti, Jums būtina pusiausvyra, koordinacija, greitis, refleksai ir jėga. Kai atliekate vikrumo treniruotes, galite naudoti kopėčias, apskritimus, kūgius arba šokinėjimo virvę, kurie padėtų Jums judėti greičiau, geriau ir saugiau. Galite naudoti bet kokią įrangą, jei nepamiršite tinkamai sustoti ir pradėti. Naudodamiesi šiomis paprastomis idėjomis, Jūs galite greičiau išmokti sudėtingų judėjimo įgūdžių.

„Niekuomet niekur greitai nepateksite judėdami ta kryptimi, kuria einate; tiesiogine prasme turite save stumti norima kryptimi pėda, kuri yra toliau1“. Norint atlikti šį stūmimą, privalote pajėgti stabiliai sustoti ir padėti koją ant žemės. Prieš mesdami iššūkį savo kojų vikrumui, turite vystyti jėgos ir geros būklės pagrindą. Vikrumas apima rankas ir kojas, tvirtas kūnas gali palengvinti šį judėjimą. Viso kūno treniruotės taip pat apima klubų judrumą, kuris yra esminis gebėjimo judėti į šoną aspektas. Norint pasiekti reikiamą judėjimo diapazoną, galima naudoti dinamines veiklas, pvz., šokinėjimą per kliūtis.

Planuodami vikrumo treniruotę, siekite teisingus kūno mechanikos pratimus, kad ištaisytumėte sporto techniką. Žinokite, kodėl darote konkretų pratimą ir kaip jis susijęs su tuo, kodėl treniruojatės, visada atsižvelgdami į bendrą judėjimo veiksmą. Pabandykite naudoti savo asmeninę išraišką, kad nejudėtumėte kaip robotas.

Supraskite pratimų kiekio didinimą ir judėjimo įgūdžių kokybę, įskaitant viršutinę, vidurinę ir apatinę kūno mechaniką. Treniruotės gali būti įdomios ir lengvai įtrauktos į Jūsų sporto programą. Pradėkite įprastą treniruotę su trimis ar keturiais judesiais. Kitos treniruotės metu išanalizuokite savo judesius ir pridėkite dar vieną ar kelis pratimus. Atminkite, priskirdami šiuos pratimus konkrečiai sporto šakai, galite pamatyti, kaip jie susiję su rezultatais ir pagreitina mokymąsi.

Patarimai treniruotėms

Štai keletas paprastų idėjų, kurias turite prisiminti atlikdami vikrumo treniruotes:

  • Kontroliuokite savo judėjimą. Norite atlikti pratimus pilnai ir teisingai. Įrangos numetimas ir vilkimas, nes viską darote per greitai, neleis Jums pasiekti gerų rezultatų ir trukdys Jūsų komandos nariams atlikti pratimus. Atlikite pratimus taip greitai, kaip galite, bet ne per greitai, kad nespėtumėte.
  • Atraskite savo ritmą prieš padidindami greitį: prieš keičiant tempą, kojos turėtų žinoti ritmą.
  • Galite naudoti žodžius, jei negalite nustatyti ritmo. „In-in-OUT“; „In-in-OUT“ yra puikus pavyzdys, kaip galite padėti sau atlikti pratimą su kopėčiomis. Sakykite juos garsiai, kad Jūsų kojos girdėtų Jus.
  • Nepamirškite rankų! Rankos ir kojos turi dirbti kartu pratimų metu, nes jos sportuoja kartu.
  • Vikrumo treniruotės yra puikus būdas mokyti savo kūną pakeisti kryptį. Vystant kūno jėgą, šis perėjimas tampa saugesnis ir efektyvesnis. Pasirinkite pratimus, kurie tinka Jūsų sporto šakai, taip mokysitės ir matysite naudą greičiau. Treniruodami vikrias kojas, galite pakreipti savo rezultatus teisinga kryptimi.

Galite pasidalinti mūsų strapsniu!
error
Taip pat skaitykite

Palikite atsiliepimą

avatar
  Prenumeruoti  
Notify of
error

Patiko straipsnis ? Pasidalink juo su draugais :)