Bėgiojimas žiemą

Sportinė apranga ir reikmenys

Žiema ateina netikėtai. Jei esate pakankamai drąsus ir nebijote žiemos šalčių, žiema tikrai suteiks smagių įspūdžių sportuojant. Pateikiame 5 patarimus, kurie padės saugiai ir sveikai bėgioti žiemos metu.

  • Pasiruošimas

Saugumas yra svarbiausia. Tai reiškia, kad turite imtis atsargos priemonių, pavyzdžiui, kam nors pasakyti, kur ketinate eiti. Esant tamsioms dienoms ir prastam matomumui, dėvėkite atšvaitus, lempas, užsidėkite specialią lempą ant galvos. Kartu pasiimkite dokumentą, kreditinę kortelę. Jei turite kišenę, būtinai įsidėkite telefoną. Nenusivilkite, jei Jūsų greitis bus mažesnis, o įveiktas atstumas trumpesnis nei įprastai. Jei ketinate sportuoti už miesto ribų, pasiimkite užkandžių, energijos suteikiantį batonėlį, papildomą pledą, ugnies įžiebimo rinkinį – tam atvejui, jei vienoje vietoje teks praleisti kelias valandas. Pabandykite ištirti kelią, kuriuo bėgate, visuomet būkite atidūs, stebėkite ar nėra elektros laidų, medžių šakų ar slidžių laiptų.

  • Išsirinkite tinkamą avalynę

Tradiciniai žieminiai bėgimo bateliai ir batai su smeigėmis tinka labiausiai. Avalynę rinkitės pagal tai, kur bėgiosite. Jei eisite snieguotomis vietovėmis ar lipsite į kalnus, rinkitės lengvus antbačius, apsaugančius nuo praslydimo. Jei laukia sniego ir ledo mišinys, patogus takas, rinkitės žemesnio profilio variantą, kuris suteikia papildomą sukibimą, yra nuimamos priekinės ir galinės pėdos dalies smeigės, tačiau šie batai tinka ir kai kelias padengtas nedideliu kiekiu betono. Kitas pasirinkimas – turistiniai batai. Turite iš ko rinktis. Sporto prekių parduotuvės konsultantas tikrai Jums padės. Turistiniai batai turi didesnę sukibimo jėgą nei įprasti sportiniai bateliai, jie gali būti atsparūs vandeniui ir puikiai tinka, kai keliaujate slidžiu ar snieguotu paviršiumi. Jei juos dėvite visus metus, pasirūpinkite tinkamu įdėklu, kuris apsaugos pėdą vasaros metu.

Taip pat skaitykite