Socialinių tinklų tendencijos sportinių drabužių pramonėje

Sportinė apranga ir reikmenys

Amerikoje vyko 227,6 milijonų naudotojų sąveikų analizė, tirianti 30 sportinių drabužių prekės ženklų prekes (jų buvo 40 355). Ką turi bendro sportas ir visiškas atsipalaidavimas valgant maistą atostogų metu? Norėdami tai sužinoti, sukūrėme šį pranešimą. Sportinių drabužių prekės ženklų populiarumas išaugo – dažnai tradicinių drabužių prekės ženklų sąskaita. Atostogų metu sportiniai drabužiai itin populiarūs, todėl šių prekių gamintojai turi atitinkamai pritaikyti savo produkciją išlaikydami prekės ženklo vertybes. Šio tyrimo metu buvo apžvelgiamos kiekvieno 2013 – 2016 m. ketvirčio socialinių medijų tendencijos ir tiriami šie prekiniai ženklai:

adidas, adidas Originals, adidas Running, adidas Women, Asics, Converse, Fabletics, Jordan, Just Fab, HEAD Tennis, Lululemon, Outdoor Voices, Nike, Nike Basketball, Nike Court, Nike Football, Nike Sportswear, Nike+ Run Club, NikeWomen, PUMA, PUMA Football, PUMA Running, Reebok, Reebok Classic, Reebok Training, Reebok Women, Under Armour, Under Armour Football, Under Armour Women, Wilson Tennis.

Taip pat skaitykite