Moterų sportas pranoks superžvaigždes

Tendencijos

Moterų sportas pranoks superžvaigždes

Moterų sportas jau kurį laiką nebuvo populiarus, tačiau 2019 galėtų būti metai, kai jis galiausiai atsidurs dėmesio centre dėka tokių žymių vardų kaip „Ballon d’Or“ laimėtojos Ada Hegerberg.

Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad 84% sporto fanų mano, kad moterų sportas yra labiau „įkvepiantis“ ir „progresyvesnis“ nei vyrų, kuris laikomas „pagrįstu pinigais“.

Taigi, nors vyrų sportas šiuo metu pritraukia didžiausią komercinių pajamų dalį, 2019 metais moterų varžyboms galėtų būti skirta didesnė suma. Neseniai įvykęs viską keičiantis sandoris, VISA sutarties pasirašymas su UEFA moterims remti, reiškia didelius pokyčius.

Kadangi vis daugiau prekės ženklų investuoja į tikslingai vykdomą rinkodarą, o vartotojai vis dažniau perka remdamiesi įsitikinimais, atsirado galimybė keisti požiūrį. Įvyksiantis moterų pasaulio futbolo čempionatas, atnešantis kažką naujo, tik paskatins prekės ženklo išlaidas.

Taip pat skaitykite